Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/340
Назва: Використання багатофакторної моделі компанії “Дюпон” для аналізу ефектвності управління туристичними підприємствами
Автори: Павлоцький, В.Я.
Павлоцкий, В.Я.
Pavlotsky, V.
Бібліографічний опис: Павлоцький В. Я. Використання багатофакторної моделі компанії “Дюпон” для аналізу ефектвності управління туристичними підприємствами / В. Я. Павлоцький // Вісник Дніпропетровського університету. Серія "Економіка". - 2011. - Випуск 5/3. - С. 187-195.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: ефективність управління туристичним підприємством
багатофакторна модель
рентабельність власного капіталу
рентабельність продажів
оборотність чистих активів
мультиплікатор власного капіталу
эффективность управления туристическим предприятием
многофакторная модель
рентабельность собственного капитала
рентабельность продаж
оборачиваемость чистых активов
мультипликатор собственного капитала
efficiency of management of tourism enterprises
multifactor model
return of equity
return of sales
net assets turnover
equity multiplier
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена напрямам використання багатофакторної моделі фінансового аналізу компанії “Дюпон” у діяльності вітчизняних туристичних підприємств. Обґрунтовані галузеві нормативні значення коефіцієнтів, що входять до складу моделі, досліджено механізм їх впливу на рівень рентабельності власного капіталу суб’єктів туристичного бізнесу.
Статья посвящена направлениям использования многофакторной модели финансового анализа компании “Дюпон” в деятельности отечественных туристических предприятий. Обоснованы отраслевые нормативные значения коэффициентов, входящих в состав модели, исследован механизм их влияния на уровень рентабельности собственного капитала субъектов туристического бизнеса.
The article is devoted to areas of the DuPont System of Analysis in the activities of domestic tourism enterprises. The branch normative values of the indexes included in the model are grounded. The mechanisms of their influence on the level of return of equity of the tourist business subjects are investigate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/340
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання багатофакторної модел_.pdf219,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.