Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/341
Назва: Оцінка рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств за допомогою багатофакторної моделі фінансового аналізу компанії “Дюпон”
Автори: Павлоцький, В.Я.
Павлоцкий, В.Я.
Pavlotsky, V.
Бібліографічний опис: Павлоцький В. Я. Оцінка рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств за допомогою багатофакторної моделі фінансового аналізу компанії “Дюпон” / В. Я. Павлоцький // Вісник Хмельницького національного університету. Cерія: "Економічні науки". – 2011. – № 6. - Т. 1. - С. 32-36.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Хмельницький національний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність туристичних підприємств
багатофакторна модель
рентабельність власного капіталу
рентабельність продажів
оборотність чистих активів
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує можливість використання багатофакторної моделі фінансового аналізу компанії “Дюпон” у конкурентному аналізі вітчизняних туристичних підприємств. Обґрунтовані галузеві нормативні значення коефіцієнтів, що входять до складу моделі. Побудовано матрицю конкурентних позицій для обраних туристичних підприємств за критерієм рентабельності власного капіталу. The possibility of using the DuPont System of Analysis in the competitive analysis of domestic tourism enterprises is explores. The branch normative values of the indexes included in the model are grounded. The matrix of the competitive position of tourism enterprises, selected by the criterion of return of equity is built.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/341
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оц_нка р_вня конкурентоспроможност_.pdf184,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.