Необхідність всебічного дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Обґрунтовано необхідність дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів. Розглянуто фактори, що впливають на попит споживчих товарів. Проаналізовано динаміку та регіональні особливості роздрібного товарообороту. Виявлено взаємозв’язок між рівнем роздрібного товарообороту та рівнем доходів населення.
Обоснована необходимость исследования рынка потребительских товаров. Рассмотрены факторы, влияющие на спрос потребительских товаров. Проанализирована динамика и региональные особенности розничного товарооборота. Выявлена взаимосвязь между уровнем розничного товарооборота и уровнем доходов населения.
The necessity of market research of consumer goods. The factors influencing the demand of consumer goods. The dynamics and the regional characteristics of the retail trade.

Опис

Бібліографічний опис

Самотоєнкова О. В. Необхідність всебічного дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів / О. В. Самотоєнкова, М. Є. Дутко // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: матеріали студентських наукових конференцій. – Одеса: ОНЕУ, 2015. – С. 6–12.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються