Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамотоєнкова, О.В.-
dc.contributor.authorСамотоенкова, Е.В.-
dc.contributor.authorSamotoenkova, E.-
dc.date.accessioned2015-09-02T06:18:52Z-
dc.date.available2015-09-02T06:18:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСамотоєнкова О. В. Необхідність всебічного дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів / О. В. Самотоєнкова, М. Є. Дутко // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: матеріали студентських наукових конференцій. – Одеса: ОНЕУ, 2015. – С. 6–12.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3412-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів. Розглянуто фактори, що впливають на попит споживчих товарів. Проаналізовано динаміку та регіональні особливості роздрібного товарообороту. Виявлено взаємозв’язок між рівнем роздрібного товарообороту та рівнем доходів населення.ru_RU
dc.description.abstractОбоснована необходимость исследования рынка потребительских товаров. Рассмотрены факторы, влияющие на спрос потребительских товаров. Проанализирована динамика и региональные особенности розничного товарооборота. Выявлена взаимосвязь между уровнем розничного товарооборота и уровнем доходов населения.-
dc.description.abstractThe necessity of market research of consumer goods. The factors influencing the demand of consumer goods. The dynamics and the regional characteristics of the retail trade.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectкон’юнктура ринкуru_RU
dc.subjectринок споживчих товарівru_RU
dc.subjectроздрібний товарооборотru_RU
dc.subjectпопит та пропозиціяru_RU
dc.subjectеластичність попитуru_RU
dc.subjectконъюнктура рынкаru_RU
dc.subjectрынок потребительских товаровru_RU
dc.subjectрозничный товарооборотru_RU
dc.subjectспрос и предложениеru_RU
dc.subjectэластичность спросаru_RU
dc.subjectmarket conditionsru_RU
dc.subjectthe market of consumer goodsru_RU
dc.subjectretail trade turnoverru_RU
dc.subjectsupply and demandru_RU
dc.subjectthe elasticity of demandru_RU
dc.titleНеобхідність всебічного дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарівru_RU
dc.title.alternativeНеобходимость всестороннего исследования рынка потребительских товаровru_RU
dc.title.alternativeThe need for a comprehensive study of the consumer marketru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.