Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3433
Назва: Экспресс-методы диагностики психофизического состояния на занятиях по физическому воспитанию студентов высшего учебного заведения
Інші назви: Експрес методи діагностики психофізичного стану на заняттях з фізичного виховання студентів вищого навчального закладу
The express methods of the diagnostic psyho – physical state on the lesson of physical training of the students of higher educational establishment
Автори: Копа, В.М.
Копа, В.М.
Kopa, V.
Бібліографічний опис: Копа В. М. Экспресс-методы диагностики психофизического состояния на занятиях по физическому воспитанию студентов высшего учебного заведения / В. М. Копа // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2007. — № 3 (9). — С. 139-142.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Фізико-хімічний інститут ім. ОВ Богатського НАН України
Ключові слова: студенты
здоровье
тестирование
тест Люшера
тейпинг-тест
физическое воспитание
студенти
здоров’я
тестування
тест Люшера
тейпинг-тест
фізичне виховання
students
health
testing
test of Lusher
typing – test
physical education
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены простые и доступные методы дыагностики студентов в условиях учебного процесса: цветовой тест М. Люшера и тейпинг тест. Особенность тестирования обусловлена хроническими нарушениями здоровья студентов. Доказано, что использованные методы есть действенными и доступными в условиях учебного процесса. Информационными показателями на реакцию утомления может служить тест М. Люшера. На уровень лабильности нервных процессов показывают результаты тейпинг – теста.
Розглянуті прості, доступні та інформативні методи діагностування студентів в умовах учбового процесу: кольоровий тест М. Люшеру та тейпинг тест. Особливість тестування зумовлена хронічними порушеннями здоров’я студентів, які тестуються.. В ході проведеного дослідження доведено, що випробувані методи є дієвими та доступними в умовах учбового заняття. А також, допомагають коригувати об’єм та інтенсивність фізичного навантаження; cвоєчасно та професійно проводити реабілітаційні вправи та рекреаційні заходи. Таким інформативним показником може слугувати реакція втоми відбита коричневим кольором в тестуванні М. Люшера. Також доведено, що рівень лабільності нервових процесів не однаковий в групах різних нозологій і різних учбових курсів за результатами тейпинг – тесту.
The simple, accessible and informational methods of the diagnostic of the students in the conditions of study process: the color test of M. Lucher and taping test are considered. The features of the testing related chronic health problem of testing students. The group of different chronic illness are separated and formed. The testing made before and after lesson. The analysis of the results made account proposition of the physical strain. During this experiment its proved that testing methods are effective and accessible in the studying conditions. Also they help to correct the volume and intensity physical strain, in time and professionally make rehabilitees exercise and recreational action. Such informational indicator may serve the brown reaction of the tiredness in the test of M. Lusher. According the taping test its also proved that the level of the labiality of the nervous process is different in the group of the different nozology and different studying course.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3433
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.