Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопа, В.М.-
dc.contributor.authorКопа, В.М.-
dc.contributor.authorKopa, V.-
dc.date.accessioned2015-09-03T07:43:35Z-
dc.date.available2015-09-03T07:43:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКопа В. М. Пошук інформативних тестуючих процедур на заняттях з фізичного виховання / В. М. Копа // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2009. — № 3. — С. 63-65.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3434-
dc.description.abstractРозглянуті тестові завдання для студентів щодо адаптивних реакцій серцево-судинної та дихальних систем. Запропоновано використовувати паттерн дихання людини з особистою пропорцією для тренування. Окрім того, має сенс шукати індивідуальну «золоту» пропорцію дихання щодо ідеального здоров’я людини. Проаналізована проба Летунова щодо адаптації серцево-судинної системи в спеціальних медичних групах. Виокремлено реакції на навантаження серед студентів, які мають захворювання очей, вегето-судинну дистонію, гіпертонію, гіпотонію, тощо.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрены тестовые задания для студентов, которые дают возможность отследить адаптивные реакции сердечно-сосудистой и дыхательной систем. Предложено использовать паттерн дыхания человека с индивидуальной пропорцией для тренировки анаэробного дыхания и для получения лечебного эффекта в специальных медицинских группах. Кроме того, имеет смысл искать строго индивидуальную «золотую» пропорцию дыхания человека, в зависимости от различных факторов и целей. Проанализирована проба С.П. Летунова по поводу адаптивной реакции сердечно сосудистой системы в специальной медицинской группе. Отмечена заметная реакция на нагрузку со стороны студентов имеющих заболевания органов зрения и нервной регуляции сосудистого контура: миопия, астигматизм, вегето-сосудистая дистония, нейро- циркуляторная дистония, гипотония, гипертония.-
dc.description.abstractIn article the test toolkit for employment on physical training of students of higher educational institutions proceeding from availability and informing spent test procedures is considered and offered. The considered test tasks give the chance to trace adaptive reactions of cardiovascular and respiratory systems. It is offered to use a pattern of breath of the person with an individual proportion for training anaerobic breath and for reception of medical effect in special medical groups. Besides it makes sense to search for strictly individual gold proportion of breath of the person, depending on various factors and the purposes. S.P.Letunova’s test concerning adaptive reaction of cardiovascular system in special medical group is analysed. Appreciable reaction to loading from outside students of organs of vision having disease and nervous regulation of a vascular contour is noted: miopiya, astigmatism, vegeto–vascular dystonia, cardiophyshoneurosis, low blood pressure, high blood pressure.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherФізико-хімічний інститут ім. ОВ Богатського НАН Україниru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.subjectздоров’яru_RU
dc.subjectтестуванняru_RU
dc.subjectпроба Летуноваru_RU
dc.subjectпропорція диханняru_RU
dc.subjectфізичне вихованняru_RU
dc.subjectстудентыru_RU
dc.subjectздоровьеru_RU
dc.subjectтестированиеru_RU
dc.subjectпроба Летуноваru_RU
dc.subjectпропорция дыханияru_RU
dc.subjectфизическое воспитаниеru_RU
dc.subjectstudentsru_RU
dc.subjecthealthru_RU
dc.subjecttestingru_RU
dc.subjecttest of Letunovru_RU
dc.subjectcombination of breatheru_RU
dc.subjectphysical educationru_RU
dc.titleПошук інформативних тестуючих процедур на заняттях з фізичного вихованняru_RU
dc.title.alternativeПоиск информативных тестирующих процедур на занятиях по физическому воспитаниюru_RU
dc.title.alternativeSearch informative test procedures in the classroom for physical educationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.