Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/345
Назва: Методика конкурентного аналізу регіональних туристичних ринків
Автори: Павлоцький, В.Я.
Павлоцкий, В.Я.
Pavlotsky, V.
Бібліографічний опис: Павлоцький В. Я. Методика конкурентного аналізу регіональних туристичних ринків / В. Я. Павлоцький // Науковий вісник Чернівецького університету. – 2012. – № 4. - С. 368-375.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Ключові слова: конкурентоспроможність
регіональний туристичний ринок
фактична та потенційна ємність туристичного ринку
інтегральний показник конкурентоспроможності
конкурентоспособность
региональный туристический рынок
фактическая и потенциальная емкость туристического рынка
интегральная конкурентоспособность
competitiveness
regional tourist market
potential and fact capacity of tourist market
integral competitiveness
Короткий огляд (реферат): Аналізуються теоретичні аспекти визначення кількісних параметрів зовнішнього середовища функціонування туристичних підприємств. Запропонований метод розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності регіональних туристичних ринків. Визначено рівень конкурентоспроможності туристичних ринків кількох регіонів України.
Анализируются теоретические аспекты определения количественных параметров внешней среды функционирования туристических предприятий. Предложен метод расчета интегрального показателя конкурентоспособности региональных туристических рынков. Определен уровень конкурентоспособности туристических рынков для некоторых регионов.
Theoretical aspects of evaluation of quantitative parameters of external environment of tourist enterprises are analyzd. The method of calculating the complex indicator of the regional tourist market competitiveness is offered. The competitiveness level of tourist market for several Ukrainian regions is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/345
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика конкурентного анал_зу.pdf222,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.