Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлоцький, В.Я.-
dc.contributor.authorПавлоцкий, В.Я.-
dc.contributor.authorPavlotsky, V.-
dc.date.accessioned2013-06-04T10:47:56Z-
dc.date.available2013-06-04T10:47:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПавлоцький В. Я. Методика конкурентного аналізу регіональних туристичних ринків / В. Я. Павлоцький // Науковий вісник Чернівецького університету. – 2012. – № 4. - С. 368-375.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/345-
dc.description.abstractАналізуються теоретичні аспекти визначення кількісних параметрів зовнішнього середовища функціонування туристичних підприємств. Запропонований метод розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності регіональних туристичних ринків. Визначено рівень конкурентоспроможності туристичних ринків кількох регіонів України.ru_RU
dc.description.abstractАнализируются теоретические аспекты определения количественных параметров внешней среды функционирования туристических предприятий. Предложен метод расчета интегрального показателя конкурентоспособности региональных туристических рынков. Определен уровень конкурентоспособности туристических рынков для некоторых регионов.-
dc.description.abstractTheoretical aspects of evaluation of quantitative parameters of external environment of tourist enterprises are analyzd. The method of calculating the complex indicator of the regional tourist market competitiveness is offered. The competitiveness level of tourist market for several Ukrainian regions is defined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectрегіональний туристичний ринокru_RU
dc.subjectфактична та потенційна ємність туристичного ринкуru_RU
dc.subjectінтегральний показник конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectрегиональный туристический рынокru_RU
dc.subjectфактическая и потенциальная емкость туристического рынкаru_RU
dc.subjectинтегральная конкурентоспособностьru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectregional tourist marketru_RU
dc.subjectpotential and fact capacity of tourist marketru_RU
dc.subjectintegral competitivenessru_RU
dc.titleМетодика конкурентного аналізу регіональних туристичних ринківru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика конкурентного анал_зу.pdf222,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.