Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗатєйщикова, О.О.-
dc.date.accessioned2015-09-11T07:50:41Z-
dc.date.available2015-09-11T07:50:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗатєйщикова О. О. Аналіз підходів до оцінки соціальної відповідальності бізнесу / О. О. Затєйщикова // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 2 (53). – С. 189-194.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3540-
dc.descriptionhttp://vsed.oneu.edu.uaru_RU
dc.description.abstractУ статті класифіковано підходи до оцінки соціальної відповідальності. Виділено кількісний підхід, що включає оцінку рівня соціальних інвестицій та розрахунок показників оцінки соціальної відповідальності. Проаналізовано якісний підхід, згідно з яким, здійснюється складання соціальних рейтингів та соціальних звітів та розрахунок якісних показників соціальної відповідальності. The article classified approaches to assessing social responsibility. Highlight a quantitative approach that includes assessment of social investment and calculation of indicators to assess social responsibility. Analyzed qualitative approach, whereby performed: the CSR ratings and social reporting; calculation of quality indicators of social responsibility.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleАналіз підходів до оцінки соціальної відповідальності бізнесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 53

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз підходів до оцінки соціальної відповідальності бізнесу.pdf375,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.