Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
Назва: Управління емоціями та враженнями клієнтів
Інші назви: Управление эмоциями и впечатлениями клиентов
Managing emotions and experiences of clients
Автори: Петриченко, П.А.
Петриченко, П.А.
Petrychenko, P.
Бібліографічний опис: Петриченко П. А. Управління емоціями та враженнями клієнтів / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 2 (53). – С. 232-238.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління емоціями
управління враженнями
клієнти
управление эмоциями
управление впечатлениями
клиенты
managing emotions
managing impressions
customers
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Визначено переваги маркетингу вражень порівняно з традиційною маркетинговою концепцією та принципи масової персоналізації у відносинах зі споживачами. Обґрунтовано складові моделі цінності туристичних продуктів та послуг. В статье рассмотрены основные понятия управления эмоциями и впечатлениями клиентов, которые воспринимаются как основные ресурсы фирмы. Определены преимущества маркетинга впечатлений по сравнению с традиционной маркетинговой концепции и принципы массовой персонализации в отношениях с потребителями. Обоснованы составляющие модели ценности туристических продуктов и услуг. The basic concepts of emotions management and experiences of customers who are perceived as the main corporate resources are described in the article. The advantages of experiential marketing compared to traditional marketing and principles of mass personalization with consumers are presented. Components of value model of tourism products and services are determined.
Опис: http://vsed.oneu.edu.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 53
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління емоціями та враженнями клієнтів.pdf165,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.