Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
Title: Управління емоціями та враженнями клієнтів
Other Titles: Управление эмоциями и впечатлениями клиентов
Managing emotions and experiences of clients
Authors: Петриченко, П.А.
Петриченко, П.А.
Petrychenko, P.
Citation: Петриченко П. А. Управління емоціями та враженнями клієнтів / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 2 (53). – С. 232-238.
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: управління емоціями
управління враженнями
клієнти
управление эмоциями
управление впечатлениями
клиенты
managing emotions
managing impressions
customers
Abstract: У статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Визначено переваги маркетингу вражень порівняно з традиційною маркетинговою концепцією та принципи масової персоналізації у відносинах зі споживачами. Обґрунтовано складові моделі цінності туристичних продуктів та послуг. В статье рассмотрены основные понятия управления эмоциями и впечатлениями клиентов, которые воспринимаются как основные ресурсы фирмы. Определены преимущества маркетинга впечатлений по сравнению с традиционной маркетинговой концепции и принципы массовой персонализации в отношениях с потребителями. Обоснованы составляющие модели ценности туристических продуктов и услуг. The basic concepts of emotions management and experiences of customers who are perceived as the main corporate resources are described in the article. The advantages of experiential marketing compared to traditional marketing and principles of mass personalization with consumers are presented. Components of value model of tourism products and services are determined.
Description: http://vsed.oneu.edu.ua
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
ISSN: 2313-4569
Appears in Collections:Випуск 2, № 53
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Управління емоціями та враженнями клієнтів.pdf165,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.