Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетриченко, П.А.-
dc.contributor.authorПетриченко, П.А.-
dc.contributor.authorPetrychenko, P.-
dc.date.accessioned2015-09-11T10:34:18Z-
dc.date.available2015-09-11T10:34:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПетриченко П. А. Управління емоціями та враженнями клієнтів / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 2 (53). – С. 232-238.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545-
dc.descriptionhttp://vsed.oneu.edu.uaru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Визначено переваги маркетингу вражень порівняно з традиційною маркетинговою концепцією та принципи масової персоналізації у відносинах зі споживачами. Обґрунтовано складові моделі цінності туристичних продуктів та послуг. В статье рассмотрены основные понятия управления эмоциями и впечатлениями клиентов, которые воспринимаются как основные ресурсы фирмы. Определены преимущества маркетинга впечатлений по сравнению с традиционной маркетинговой концепции и принципы массовой персонализации в отношениях с потребителями. Обоснованы составляющие модели ценности туристических продуктов и услуг. The basic concepts of emotions management and experiences of customers who are perceived as the main corporate resources are described in the article. The advantages of experiential marketing compared to traditional marketing and principles of mass personalization with consumers are presented. Components of value model of tourism products and services are determined.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectуправління емоціямиru_RU
dc.subjectуправління враженнямиru_RU
dc.subjectклієнтиru_RU
dc.subjectуправление эмоциямиru_RU
dc.subjectуправление впечатлениямиru_RU
dc.subjectклиентыru_RU
dc.subjectmanaging emotionsru_RU
dc.subjectmanaging impressionsru_RU
dc.subjectcustomersru_RU
dc.titleУправління емоціями та враженнями клієнтівru_RU
dc.title.alternativeУправление эмоциями и впечатлениями клиентовru_RU
dc.title.alternativeManaging emotions and experiences of clientsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 53
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління емоціями та враженнями клієнтів.pdf165,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.