Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
Назва: Проинновационная бизнес-культура и конкурентоспособность
Автори: Дворжак, И.
Бібліографічний опис: Дворжак И. Проинновационная бизнес-культура и конкурентоспособность / И. Дворжак // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 3 (54). – С. 95-99.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены проблемы реализации инноваций в контексте повышения конкурентоспособности компаний и государств на примере Чешской республики. Особое внимание уделено важным аспектам инновационного развития и внедрения проинновационной культуры в компаниях. Отмечена важная роль в эффективной реализации инноваций и повышении конкурентоспособности компаний так называемых «чемпионов» или «промоторов». Problems of implementation of innovations in the context of improving the competitiveness of companies and states on the example of the Czech Republic are considered in the article. Particular attention is paid to important aspects of the innovative development and implemen-tation of proinnovative culture in the company. An important role of the so called «champions» or «promotors» in the effective implementation of innovation and improvement of companies’ competitiveness is mentioned.
Опис: http://vsed.oneu.edu.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3575
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 54

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проинновационная бизнес-культура и конкурентоспособность.pdf246,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.