Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3578
Title: Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах
Authors: Кітченко, О.М.
Citation: Кітченко О. М. Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах / О. М. Кітченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 3 (54). – С. 115-119.
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті розглянуто відмінності між стратегічним і оперативним плануванням маркетингової діяльності у зв’язку зі специфікою промислових підприємств. Надано рекомендації щодо розробки алгоритму маркетингової стратегії для промислового підприємства. Представлено основні відмінності між оперативним та стратегічним плануванням. The differences between strategic and operational planning of marketing activities due to the specifics of industry enterprises are discussed in the article. The recommendations on the elaboration of marketing strategy algorithm for industrial enterprise are given. The major differences between the operational and strategic planning are presented.
Description: http://vsed.oneu.edu.ua
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3578
ISSN: 2313-4569
Appears in Collections:Випуск 3, № 54



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.