Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКітченко, О.М.-
dc.date.accessioned2015-09-15T08:13:14Z-
dc.date.available2015-09-15T08:13:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКітченко О. М. Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах / О. М. Кітченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 3 (54). – С. 115-119.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3578-
dc.descriptionhttp://vsed.oneu.edu.uaru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуто відмінності між стратегічним і оперативним плануванням маркетингової діяльності у зв’язку зі специфікою промислових підприємств. Надано рекомендації щодо розробки алгоритму маркетингової стратегії для промислового підприємства. Представлено основні відмінності між оперативним та стратегічним плануванням. The differences between strategic and operational planning of marketing activities due to the specifics of industry enterprises are discussed in the article. The recommendations on the elaboration of marketing strategy algorithm for industrial enterprise are given. The major differences between the operational and strategic planning are presented.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleОсобливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 54



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.