Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3585
Назва: Про підходи до визначення конкурентоспроможності як економічної категорії
Інші назви: О подходах к определению конкурентоспособности как экономической категории
On approaches to the definition of competitiveness as an economic category
Автори: Пучкова, С.І.
Пучкова, С.И.
Puchkova, S.
Бібліографічний опис: Пучкова С. І. Про підходи до визначення конкурентоспроможності як економічної категорії / С. І. Пучкова, П. П. Сергєєв // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 3 (54). – С. 143-149.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
економічна категорія
конкурентоспособность
экономическая категория
competitiveness
economic category
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття «конкурентоспроможність» як категорія та властивість підприємства функціонувати у ринковому середовищі. Наведено понятійний апарат на засадах систематизації поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців. Сформовано уявлення про взаємозв’язок поняття «конкурентоспроможність» та його похідних «конкурентні переваги» та «конкурентний статус».
В статье проанализировано понятие «конкурентоспособность» как категория и свойство предприятия функционировать в рыночной среде. Приведены понятийный аппарат на основе систематизации взглядов отечественных и зарубежных ученых. Сформировано представление о взаимосвязи понятия «конкурентоспособность» и его производных «конкурентные преимущества» и «конкурентный статус».
A concept of «competitiveness» as a category and a property of enterprise to function in a market environment is analyzed in the article. The conceptual apparatus on the basis of systematization of domestic and foreign scientists views is given. The ideas about the relationship of «competitiveness» concept and its derivatives «competitive advantages» and «competitive status» are formed.
Опис: http://vsed.oneu.edu.ua
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3585
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 54
Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.