Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСнісаревська, Ю.Б.-
dc.contributor.authorСнисаревская, Ю.Б.-
dc.contributor.authorSnisarevskaya, J.-
dc.date.accessioned2013T12:12:14Z-
dc.date.available2013T12:12:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/366-
dc.description.abstractМета даної статті - скласти системи вправ для формування у учнів усно-мовленнєвих вмінь англійською мовою. Для досягнення сформульованої цілі був використаний теоретичний аналіз літератури по питанням навчання усного мовлення на іноземній мові, який показав, що для ефективного розвитку вміння говорити необхідно досягнути того, щоб ці вміння набули таких рис, як цілеспрямованість, продуктивність, самостійність, динамічність та інтегрованість. Психофізіологічні механізми говоріння, такі як репродукція, вибір, комбінування і конструювання, повинні знайти своє місце в навчанні говорінню. Найважливішими етапами при навчанні говорінню є реплікування, оволодіння певними діалогічними єдностями і оволодіння мікродіалогом. Цель данной статьи - составить системы упражнений для формирования у учащихся устной речи на английском языке. Для достижения сформулированной цели был использован теоретический анализ литературы по вопросам обучения устной речи на иностранном языке, который показал, что для ее эффективного развития необходимо добиться того, чтобы были приобретены такие черты, как целеустремленность, производительность, самостоятельность, динамичность и интегрированность. Психофизиологические механизмы говорения, такие как репродукция, выбор, комбинирование и конструирование, должны найти свое место в обучении говорению. Важнейшими этапами при обучении говорению являются реплицирование, овладение определенными диалогическими единствами и овладения микродиалогом. The aim of the article is to make the most rational system of exercises for formation at learning skills of oral colloquial speech. The analysis of the literature on teaching oral speech gave up a possibility to state that oral speech skills are to be straightforward, productive and dynamic character. It has been found out that the following physiological mechanisms of oral speech are to be involved in teaching process: those of reproduction of speech, selection, combining and forming the utterance. The major stages at training to conversation are mastering certain dialogical unifications and mastering microdialogue. Giving the cues, mastering dialogical unities and mastering the skill of producing microdialogues are of great importance in mastering oral speech.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectнавчанняru_RU
dc.subjectтруднощіru_RU
dc.subjectусне мовленняru_RU
dc.subjectрозмоваru_RU
dc.subjectиностранный языкru_RU
dc.subjectобучениеru_RU
dc.subjectтрудностиru_RU
dc.subjectустная речьru_RU
dc.subjectразговорru_RU
dc.subjectforeign languageru_RU
dc.subjectteachingru_RU
dc.subjectdifficultiesru_RU
dc.subjectoral speechru_RU
dc.subjectconversationru_RU
dc.titleНавчання діалогічному мовленнюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Снісаревська Ю.Б., Лепьохіна М.В.pdf134,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.