Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/367
Title: Формування лексичної компетенції студентів – економістів як складової професійного мовлення
Authors: Гордійчук, Ю.Ю.
Причина, Ю.В.
Prichina, Y.
Issue Date: 2013
Keywords: комунікативні навички
лексична компетенція
майбутні економісти
професійне спілкування
мовленнєва компетенція
іншомовна мовленнєва діяльність
мотивація
інтерактивна діяльність
коммуникативные навыки
лексическая компетенция
будущие экономисты
профессиональное общение
речевая компетенция
иноязычная речевая деятельность
мотивация
интерактивная деятельность
communicative skills
lexical competence
future economists
professional communication
speech competence
motivation
interactive activity
Abstract: В статті розглядаються основні особливості лексичної компетенції студентів-економістів; дається визначення терміну професійна компетенція;визначаються основні складові формування іншомовної лексичної компетенції. Дана стаття розкриває ефективні форми роботи зі студентами при формуванні лексичної компетенції. В статье рассматриваются основные особенности лексической компетенции студентов-экономистов; даётся определение термина профессиональная компетенция; определяются основные составляющие формирования иноязычной лексической компетенции. Данная статья раскрывает эффективные формы работы со студентами по формированию лексической компетенции. The basic features of lexical competence of students of economics are examined in the article; the definition of professional competence is given; the components of foreign lexical competence are defined. The article highlights the effective forms of work with students while forming lexical competence.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/367
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гордійчук Ю.Ю., Причина Ю.В..pdf112,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.