Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorБедрадина, А.К.-
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2015-10-19T10:55:02Z-
dc.date.available2015-10-19T10:55:02Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationНездойминов С. Г. Рекреационный потенциал курортной анимации как фактор повышения качества туристических услуг / С. Г. Нездойминов, А. К. Бедрадина // Зб. наук. праць VI Міжнар. наук.-практ.конф. “Розвиток сфери розваг — основа сучасної концепції підвищення ефективності туристичного бізнесу” (м. Святогірськ, 29 вересня — 1 жовтня 2006 р.). – Донецьк: Донецьк. ін-т турист. бізнесу, 2006.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751-
dc.description.abstractКаждый турист, предпринимающий путешествие, формирует свое мнение о качестве туристических услуг регионального туроператора вскоре после турпоездки. На потребительскую оценку качества туристического продукта влияют как ожидания, так и фактический опыт контактов с рекреационной курортной анимацией, степени ее эмоционального и рационального воздействия.ru_RU
dc.description.abstractКожен турист, предпринимающий подорож, формує свою думку про якість туристичних послуг регіонального туроператора незабаром після турпоїздки. На споживчу оцінку якості туристичного продукту впливають як очікування, так і фактичний досвід контактів з рекреаційної курортної анімацією, ступеня її емоційного та раціонального впливу.-
dc.description.abstractEvery tourist take a trip forms an opinion about the quality of tourist services of the regional tour operator shortly after the tours. On consumer assessment of the quality of the tourist product is influenced by both the expectations and the actual experience of contacts with recreational resort animation degree of emotional and rational action.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherДонецький інститут туристичного бізнесуru_RU
dc.subjectрекреационный потенциалru_RU
dc.subjectтуристru_RU
dc.subjectтуроператорru_RU
dc.subjectтуристическая инфраструктураru_RU
dc.subjectрекреаційний потенціалru_RU
dc.subjectтуристru_RU
dc.subjectтуроператорru_RU
dc.subjectтуристична інфраструктураru_RU
dc.subjectrecreational potentialru_RU
dc.subjecttouristsru_RU
dc.subjecttour operatorsru_RU
dc.subjecttourist infrastructureru_RU
dc.titleРекреационный потенциал курортной анимации как фактор повышения качества туристических услугru_RU
dc.title.alternativeРекреаційний потенціал курортної анімації як фактор підвищення якості туристичних послугru_RU
dc.title.alternativeRecrеational potential of the resort animation as a factor in increasing the quality of tourism servicesru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.