Визначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелів
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Nauka i studia
Анотація
У статті виявлено, що ринок послуг малих готелів м. Одеси є досить неоднорідним. На ринку присутні як висококатегорійні засоби розміщення, так і готелі групи «аутсайдери». Для підготовки рекомендацій щодо розвитку ринку послуг малих готелів м. Одеси було проведено сегментування, що дозволило виявити чотири групи малих готелів: «лідери», «послідовники лідерів», «середняки», «аутсайдери».
В статье выявлено, что рынок услуг малых гостиниц г. Одессы достаточно неоднородным. На рынке присутствуют как высококатегорийные средства размещения, так и отели группы «аутсайдеры». Для подготовки рекомендаций по развитию рынка услуг малых гостиниц г. Одессы было проведено сегментирование, что позволило выявить четыре группы малых отелей «лидеры», «последователи лидеров», «середняки», «аутсайдеры».
The article shows that Odessa small hotels services market is quite heterogeneous. There are both high-level accommodation facilities and hotels group that can be called "outsiders". Market segmentation that revealed four groups of small hotels "leaders", "followers of the leaders," "average" and "outsiders" was conducted to prepare recommendations for the development of Odessa small hotels services.
В статье выявлено, что рынок услуг малых гостиниц г. Одессы достаточно неоднородным. На рынке присутствуют как высококатегорийные средства размещения, так и отели группы «аутсайдеры». Для подготовки рекомендаций по развитию рынка услуг малых гостиниц г. Одессы было проведено сегментирование, что позволило выявить четыре группы малых отелей «лидеры», «последователи лидеров», «середняки», «аутсайдеры».
The article shows that Odessa small hotels services market is quite heterogeneous. There are both high-level accommodation facilities and hotels group that can be called "outsiders". Market segmentation that revealed four groups of small hotels "leaders", "followers of the leaders," "average" and "outsiders" was conducted to prepare recommendations for the development of Odessa small hotels services.
Опис
Бібліографічний опис
Гусєва О. В. Визначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелів / О. В. Гусєва // Materiały VIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Naukowa myśl informacyjnej powieki – 2012» (07-15 marca 2012 roku). –Ekonomiczne nauki: Przemyśl. Nauka i studia. – 2012. - Volume 8. - S. 29-34.