Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3765
Title: Визначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелів
Other Titles: Определение конкурентных стратегий для разных классов малых гостиниц
Determination of competitive strategies for different classes of small hotels
Authors: Гусєва, О.В.
Гусева, О.В.
Gusyeva, O.
Citation: Гусєва О. В. Визначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелів / О. В. Гусєва // Materiały VIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Naukowa myśl informacyjnej powieki – 2012» (07-15 marca 2012 roku). –Ekonomiczne nauki: Przemyśl. Nauka i studia. – 2012. - Volume 8. - S. 29-34.
Issue Date: 2012
Publisher: Nauka i studia
Keywords: ринок послуг малих готелів
лідери
послідовники лідерів
середняки
аутсайдери
рынок услуг малых гостиниц
лидеры
последователи лидеров
середняки
аутсайдеры
small hotels services market
leaders
followers of the leaders
average
outsiders
Abstract: У статті виявлено, що ринок послуг малих готелів м. Одеси є досить неоднорідним. На ринку присутні як висококатегорійні засоби розміщення, так і готелі групи «аутсайдери». Для підготовки рекомендацій щодо розвитку ринку послуг малих готелів м. Одеси було проведено сегментування, що дозволило виявити чотири групи малих готелів: «лідери», «послідовники лідерів», «середняки», «аутсайдери».
В статье выявлено, что рынок услуг малых гостиниц г. Одессы достаточно неоднородным. На рынке присутствуют как высококатегорийные средства размещения, так и отели группы «аутсайдеры». Для подготовки рекомендаций по развитию рынка услуг малых гостиниц г. Одессы было проведено сегментирование, что позволило выявить четыре группы малых отелей «лидеры», «последователи лидеров», «середняки», «аутсайдеры».
The article shows that Odessa small hotels services market is quite heterogeneous. There are both high-level accommodation facilities and hotels group that can be called "outsiders". Market segmentation that revealed four groups of small hotels "leaders", "followers of the leaders," "average" and "outsiders" was conducted to prepare recommendations for the development of Odessa small hotels services.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3765
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.