Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусєва, О.В.-
dc.contributor.authorГусева, О.В.-
dc.contributor.authorGusyeva, O.-
dc.date.accessioned2015-10-20T13:21:17Z-
dc.date.available2015-10-20T13:21:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГусєва О. В. Визначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелів / О. В. Гусєва // Materiały VIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Naukowa myśl informacyjnej powieki – 2012» (07-15 marca 2012 roku). –Ekonomiczne nauki: Przemyśl. Nauka i studia. – 2012. - Volume 8. - S. 29-34.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3765-
dc.description.abstractУ статті виявлено, що ринок послуг малих готелів м. Одеси є досить неоднорідним. На ринку присутні як висококатегорійні засоби розміщення, так і готелі групи «аутсайдери». Для підготовки рекомендацій щодо розвитку ринку послуг малих готелів м. Одеси було проведено сегментування, що дозволило виявити чотири групи малих готелів: «лідери», «послідовники лідерів», «середняки», «аутсайдери».ru_RU
dc.description.abstractВ статье выявлено, что рынок услуг малых гостиниц г. Одессы достаточно неоднородным. На рынке присутствуют как высококатегорийные средства размещения, так и отели группы «аутсайдеры». Для подготовки рекомендаций по развитию рынка услуг малых гостиниц г. Одессы было проведено сегментирование, что позволило выявить четыре группы малых отелей «лидеры», «последователи лидеров», «середняки», «аутсайдеры».-
dc.description.abstractThe article shows that Odessa small hotels services market is quite heterogeneous. There are both high-level accommodation facilities and hotels group that can be called "outsiders". Market segmentation that revealed four groups of small hotels "leaders", "followers of the leaders," "average" and "outsiders" was conducted to prepare recommendations for the development of Odessa small hotels services.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherNauka i studiaru_RU
dc.subjectринок послуг малих готелівru_RU
dc.subjectлідериru_RU
dc.subjectпослідовники лідерівru_RU
dc.subjectсереднякиru_RU
dc.subjectаутсайдериru_RU
dc.subjectрынок услуг малых гостиницru_RU
dc.subjectлидерыru_RU
dc.subjectпоследователи лидеровru_RU
dc.subjectсереднякиru_RU
dc.subjectаутсайдерыru_RU
dc.subjectsmall hotels services marketru_RU
dc.subjectleadersru_RU
dc.subjectfollowers of the leadersru_RU
dc.subjectaverageru_RU
dc.subjectoutsidersru_RU
dc.titleВизначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелівru_RU
dc.title.alternativeОпределение конкурентных стратегий для разных классов малых гостиницru_RU
dc.title.alternativeDetermination of competitive strategies for different classes of small hotelsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.