Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3871
Title: Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг
Other Titles: Роль персоналу в забезпеченні якості готельних послуг
The role of staff in ensuring the quality of hotel services
Authors: Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Citation: Нездойминов С. Г. Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг / С. Г. Нездойминов, А. В. Бурдияк // Економіка, управління, фінанси: теорія і практика. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 9-10 жовтня 2015 року). – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2015. –С. 31–34.
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: качество гостиничных услуг
персонал
гостиница
управление качеством обслуживания
якість готельних послуг
персонал
готель
управління якістю обслуговування
the quality of hotel services
personnel
hotel
service quality management
Abstract: В статье определены основные направления повышения роли персонала в обеспечении качества гостиничных услуг, предложены меры по формированию стратегий развития предприятий сферы гостиничного хозяйства.
У статті визначено основні напрями підвищення ролі персоналу в забезпеченні якості готельних послуг, запропановано заходи щодо формування стратегій розвитку підприємств сфери готельного господарства.
In the article identified the main directions of improving the staff's role in ensuring the quality of hotel services, proposed measures for the formation of enterprise development strategies the scope of the hotel industry.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3871
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.