Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.date.accessioned2015-10-26T07:37:45Z-
dc.date.available2015-10-26T07:37:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНездойминов С. Г. Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг / С. Г. Нездойминов, А. В. Бурдияк // Економіка, управління, фінанси: теорія і практика. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 9-10 жовтня 2015 року). – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2015. –С. 31–34.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3871-
dc.description.abstractВ статье определены основные направления повышения роли персонала в обеспечении качества гостиничных услуг, предложены меры по формированию стратегий развития предприятий сферы гостиничного хозяйства.ru_RU
dc.description.abstractУ статті визначено основні напрями підвищення ролі персоналу в забезпеченні якості готельних послуг, запропановано заходи щодо формування стратегій розвитку підприємств сфери готельного господарства.-
dc.description.abstractIn the article identified the main directions of improving the staff's role in ensuring the quality of hotel services, proposed measures for the formation of enterprise development strategies the scope of the hotel industry.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»ru_RU
dc.subjectкачество гостиничных услугru_RU
dc.subjectперсоналru_RU
dc.subjectгостиницаru_RU
dc.subjectуправление качеством обслуживанияru_RU
dc.subjectякість готельних послугru_RU
dc.subjectперсоналru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.subjectуправління якістю обслуговуванняru_RU
dc.subjectthe quality of hotel servicesru_RU
dc.subjectpersonnelru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjectservice quality managementru_RU
dc.titleРоль персонала в обеспечении качества гостиничных услугru_RU
dc.title.alternativeРоль персоналу в забезпеченні якості готельних послугru_RU
dc.title.alternativeThe role of staff in ensuring the quality of hotel servicesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг.pdf307,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.