Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 420.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Напрями удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства на прикладі туристичного агентства «ГАЛС»Заборовець, В.О.
2020Перспективи впровадження в Україні світового досвіду розвитку сільського туризму і створення кластерів сільського туризмуЗавгородня І.О., І.О.
2020Підвищення конкурентоспроможності турфірми «Час мандрувати » шляхом удосконалення маркетингуКараван, Є.С.
2020Дослідження можливостей розвитку подієвого туризму в м. Одеса (на прикладі «Одеського міжнародного кінофестивалю»)Самбольська, Х.С.
2020Розробка заходів просування екскурсійних послуг туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Селезньов Тур»)Дімова, О.В.
2020Управління розвитком франчайзингових відносин в туристичній індустрії України (на прикладі TUI турагентства).Черленюк, В.Ю.
2020Шляхи підвищення взаємодії туристичних підприємств з транспортними організаціями на прикладі ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур»Павлишина, М.В.
2020Підвищення якості обслуговування споживачів на туристичному підприємстві (на прикладі турфірми «Офіс туризму»)Мартинова, А.М.
2020Напрями удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми «Фантазія Тревел»Нгуєн Тхі Туєт Мінь
2020Організація роботи туристичних підприємств на ринку ділового туризму на прикладі туристичної агенції «САМ»Міцик, С.А.