Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3985
Title: Аналітичний інструментарій стратегічного управління підприємствами м’ясопереробної галузі
Other Titles: Аналитические инструменты стратегического управления предприятий мясоперерабатывающей промышленности
Analytical tools of strategic management of enterprises in the meat industry
Authors: Коляда, А.Л.
Коляда, А.Л.
Koliada, A.
Citation: Коляда А. Л. Аналітичний інструментарій стратегічного управління підприємствами м’ясопереробної галузі / А. Л. Коляда // Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки: збірник наукових праць. – Одеса. – Черкаси, 2014. - С. 100-104.
Issue Date: 2014
Keywords: аналітичний інструментарій
стратегічне управління
м’ясопереробна галузь
ефективність діяльності
аналитические инструменты
стратегическое управление
мясная промышленность
производительность
analytical tools
strategic management
meat processing industry
efficiency of activity
Abstract: В тезах розглядаються питання використання методу канонічних кореляцій для аналізу діяльності окремого підприємства, який дає можливість чіткіше ідентифікувати негативні прояви внутрішнього і зовнішнього середовища протягом життєвого циклу підприємства, розробити комплекс заходів для нейтралізації цих проявів на ранніх стадіях і з мінімальними витратами ресурсів і часу зберегти конкурентні позиції товариства на визначеному сегменті ринку.
В тезисах исследуется использование метода канонической корреляций для анализа деятельности индивидуального предприятия, которая дает возможность более четко определить негативных проявлений внутренней и внешней среды в течение жизненного цикла предприятия, разработать комплекс мер по нейтрализации этих проявлений на ранних стадиях и минимальные затраты времени и ресурсов, чтобы сохранить конкурентные позиции компании на сегмент рынка.
The thesis discusses the use of the method of canonical correlations for the analysis of activities of individual companies, which makes it possible to more clearly identify the negative manifestations of internal and external environment throughout the life cycle of the enterprise, to develop a set of measures to counteract these manifestations in the early stages and with a minimum expenditure of time and resources to maintain the competitive position of the company at a certain market segment.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3985
Appears in Collections:Кафедра економічного аналізу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.