Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, А.Л.-
dc.contributor.authorКоляда, А.Л.-
dc.contributor.authorKoliada, A.-
dc.date.accessioned2015-11-04T11:30:13Z-
dc.date.available2015-11-04T11:30:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоляда А. Л. Аналітичний інструментарій стратегічного управління підприємствами м’ясопереробної галузі / А. Л. Коляда // Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки: зб. наук. праць. – Одеса. – Черкаси, 2014. - С. 100-104.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3985-
dc.description.abstractВ тезах розглядаються питання використання методу канонічних кореляцій для аналізу діяльності окремого підприємства, який дає можливість чіткіше ідентифікувати негативні прояви внутрішнього і зовнішнього середовища протягом життєвого циклу підприємства, розробити комплекс заходів для нейтралізації цих проявів на ранніх стадіях і з мінімальними витратами ресурсів і часу зберегти конкурентні позиції товариства на визначеному сегменті ринку.ru_RU
dc.description.abstractВ тезисах исследуется использование метода канонической корреляций для анализа деятельности индивидуального предприятия, которая дает возможность более четко определить негативных проявлений внутренней и внешней среды в течение жизненного цикла предприятия, разработать комплекс мер по нейтрализации этих проявлений на ранних стадиях и минимальные затраты времени и ресурсов, чтобы сохранить конкурентные позиции компании на сегмент рынка.-
dc.description.abstractThe thesis discusses the use of the method of canonical correlations for the analysis of activities of individual companies, which makes it possible to more clearly identify the negative manifestations of internal and external environment throughout the life cycle of the enterprise, to develop a set of measures to counteract these manifestations in the early stages and with a minimum expenditure of time and resources to maintain the competitive position of the company at a certain market segment.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectаналітичний інструментарійru_RU
dc.subjectстратегічне управлінняru_RU
dc.subjectм’ясопереробна галузьru_RU
dc.subjectефективність діяльностіru_RU
dc.subjectаналитические инструментыru_RU
dc.subjectстратегическое управлениеru_RU
dc.subjectмясная промышленностьru_RU
dc.subjectпроизводительностьru_RU
dc.subjectanalytical toolsru_RU
dc.subjectstrategic managementru_RU
dc.subjectmeat processing industryru_RU
dc.subjectefficiency of activityru_RU
dc.titleАналітичний інструментарій стратегічного управління підприємствами м’ясопереробної галузіru_RU
dc.title.alternativeАналитические инструменты стратегического управления предприятий мясоперерабатывающей промышленностиru_RU
dc.title.alternativeAnalytical tools of strategic management of enterprises in the meat industryru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.