Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3989
Назва: Аналітичні методи управління рівнем конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Аналитические методы управления уровнем конкурентоспособности предприятия
Analytical methods of management competitiveness of the enterprise
Автори: Коляда, А.Л.
Коляда, А.Л.
Koliada, A.
Бібліографічний опис: Коляда А. Л. Аналітичні методи управління рівнем конкурентоспроможності підприємства / А. Л. Коляда // Інформаційні технології та моделювання в економіці: збірник наукових праць. – Одеса – Черкаси, 20-22 травня 2015 року. – 2015. - С. 100-103.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: аналітичні методи
конкурентоспроможність
управління
аналитические методы
конкурентоспособность
управление
analytical methods
competitiveness
management
Короткий огляд (реферат): З метою результативного управління ефективністю діяльності в частині управління рівнем конкурентоспроможності, кожен суб’єкт господарювання повинен періодично здійснювати стратегічний аналіз. Саме такі методи як SWOT-аналіз, SPACE-аналіз та SNW-аналіз, дають змогу виявити фактори внутрішнього і зовнішнього середовища, проаналізувати сильні, нейтральні, слабкі сторони підприємства та вдало обрати найоптимальнішу стратегію.
С целью результативного управления эффективностью деятельности в части управления уровнем конкурентоспособности, каждый субъект хозяйствования должен периодически осуществлять стратегический анализ. Именно такие методы как SWOT-анализ, SPACE-анализ и SNW-анализ, позволяют выявить факторы внутренней и внешней среды, проанализировать сильные, нейтральные, слабые стороны предприятия и удачно выбрать оптимальную стратегию.
For the purpose of effective performance management in terms of management level of competitiveness, every business entity should periodically carry out strategic analysis. Such methods as SWOT-analysis, SPACE-analysis and SNW-analysis, allow to identify factors internal and external environment, to analyze the strong, neutral and weak sides of the enterprise and to successfully choose the optimal strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3989
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.