Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Назва: Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг
Інші назви: Возможности Интернета в формирований, продвижений и реализации продуктов и услуг
Opportunities of the Internet in the formation, promotion and sale of products and services
Автори: Орлик, О.В.
Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг / О. В. Орлик, К. Ф. Дем’янчук // Інформатика та інформаційні технології : студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. - Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 88-91.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інтернет
електронний бізнес
електронна комерція
електронний маркетинг
електронний (цифровий) продукт
интернет
электронный бизнес
электронная коммерция
электронный маркетинг
электронный (цифровой) продукт
internet
e-business
e-commerce
e-marketing
electronic (digital) products
Короткий огляд (реферат): Розглянуті особливості продажу товарів та послуг через мережу Інтернет. Проведено аналіз видів товарів та послуг, які реалізуються в Інтернеті. Визначено особливості реалізації через мережу Інтернет електронних (цифрових) продуктів.
Рассмотрены особенности продажи товаров и услуг через сеть Интернет. Проведен анализ видов товаров и услуг, которые реализуются в Интернете. Определены особенности реализации через сеть Интернет электронных (цифровых) продуктов.
The features of the sale of goods and services via the Internet. The analysis of the types of goods and services, which are sold though the Internet. The features of the implementation of electronic (digital) products through the Internet.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.