Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Title: Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг
Other Titles: Возможности Интернета в формирований, продвижений и реализации продуктов и услуг
Opportunities of the Internet in the formation, promotion and sale of products and services
Authors: Орлик, О.В.
Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Орлик О. В. Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг / О. В. Орлик, К. Ф. Дем’янчук // Інформатика та інформаційні технології : студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. - Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 88-91.
Issue Date: 2015
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: інтернет
електронний бізнес
електронна комерція
електронний маркетинг
електронний (цифровий) продукт
интернет
электронный бизнес
электронная коммерция
электронный маркетинг
электронный (цифровой) продукт
internet
e-business
e-commerce
e-marketing
electronic (digital) products
Abstract: Розглянуті особливості продажу товарів та послуг через мережу Інтернет. Проведено аналіз видів товарів та послуг, які реалізуються в Інтернеті. Визначено особливості реалізації через мережу Інтернет електронних (цифрових) продуктів.
Рассмотрены особенности продажи товаров и услуг через сеть Интернет. Проведен анализ видов товаров и услуг, которые реализуются в Интернете. Определены особенности реализации через сеть Интернет электронных (цифровых) продуктов.
The features of the sale of goods and services via the Internet. The analysis of the types of goods and services, which are sold though the Internet. The features of the implementation of electronic (digital) products through the Internet.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.