Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2015-11-06T14:06:42Z-
dc.date.available2015-11-06T14:06:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОрлик О. В. Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг / О. В. Орлик, К. Ф. Дем’янчук // Інформатика та інформаційні технології : студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. - Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 88-91.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043-
dc.description.abstractРозглянуті особливості продажу товарів та послуг через мережу Інтернет. Проведено аналіз видів товарів та послуг, які реалізуються в Інтернеті. Визначено особливості реалізації через мережу Інтернет електронних (цифрових) продуктів.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрены особенности продажи товаров и услуг через сеть Интернет. Проведен анализ видов товаров и услуг, которые реализуются в Интернете. Определены особенности реализации через сеть Интернет электронных (цифровых) продуктов.-
dc.description.abstractThe features of the sale of goods and services via the Internet. The analysis of the types of goods and services, which are sold though the Internet. The features of the implementation of electronic (digital) products through the Internet.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectінтернетru_RU
dc.subjectелектронний бізнесru_RU
dc.subjectелектронна комерціяru_RU
dc.subjectелектронний маркетингru_RU
dc.subjectелектронний (цифровий) продуктru_RU
dc.subjectинтернетru_RU
dc.subjectэлектронный бизнесru_RU
dc.subjectэлектронная коммерцияru_RU
dc.subjectэлектронный маркетингru_RU
dc.subjectэлектронный (цифровой) продуктru_RU
dc.subjectinternetru_RU
dc.subjecte-businessru_RU
dc.subjecte-commerceru_RU
dc.subjecte-marketingru_RU
dc.subjectelectronic (digital) productsru_RU
dc.titleМожливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послугru_RU
dc.title.alternativeВозможности Интернета в формирований, продвижений и реализации продуктов и услугru_RU
dc.title.alternativeOpportunities of the Internet in the formation, promotion and sale of products and servicesru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.