Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4064
Назва: Место показателей качества продукции в процессе обоснования исходного плана продаж
Інші назви: Місце показників якості продукції в процесі обгрунтування вихідного плану продажів
Place of performance of product quality in the process of justification of initial sales plan
Автори: Егупов, Ю.А.
Егупова, И.Н.
Єгупов, Ю.А.
Єгупова, І.М.
Yegupov, Y.
Yegupova, I.
Бібліографічний опис: Егупов Ю. А. Место показателей качества продукции в процессе обоснования исходного плана продаж / Ю. А. Егупов, И. Н. Егупова // Глобальні виклики розвитку обліку, економіки та фінансів національних підприємств. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Миколаїв, 3-4 квітня 2015 р.). – Миколаїв: ММІРЛ ВНЗ «Університет «Україна», 2015. – С. 101-104.
Дата публікації: 2015
Видавництво: ММІРЛ ВНЗ «Університет «Україна»
Ключові слова: тактический план
план продаж
производственная программа
показатели качества
единичные показатели
комплексные показатели
цена
ассортимент
конкурентоспособность продукции
тактичний план
план продажів
виробнича програма
показники якості
одиничні показники
комплексні показники
ціна
асортимент
конкурентоспроможність продукції
tactical plan
sales plan
production program
quality indicators
individual indicators
integrated indicators
price range
competitive products
Короткий огляд (реферат): Исследовано место единичных и комплексных показателей качества продукции в процессе разработки исходного плана продаж. Определена функциональная роль данных показателей при формировании производственной программы, обоснованной рыночным спросом.
Досліджено місце одиничних і комплексних показників якості продукції в процесі розробки вихідного плану продажів. Визначено функціональна роль даних показників при формуванні виробничої програми, обґрунтованої ринковим попитом.
It explores the place of single and complex indicators of product quality in the design of the original sales plan. Determine the functional role of these parameters in the formation of the production program, justified by market demand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4064
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.