Место показателей качества продукции в процессе обоснования исходного плана продаж

Abstract

Исследовано место единичных и комплексных показателей качества продукции в процессе разработки исходного плана продаж. Определена функциональная роль данных показателей при формировании производственной программы, обоснованной рыночным спросом.
Досліджено місце одиничних і комплексних показників якості продукції в процесі розробки вихідного плану продажів. Визначено функціональна роль даних показників при формуванні виробничої програми, обґрунтованої ринковим попитом.
It explores the place of single and complex indicators of product quality in the design of the original sales plan. Determine the functional role of these parameters in the formation of the production program, justified by market demand.

Description

Citation

Егупов Ю. А. Место показателей качества продукции в процессе обоснования исходного плана продаж / Ю. А. Егупов, И. Н. Егупова // Глобальні виклики розвитку обліку, економіки та фінансів національних підприємств. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Миколаїв, 3-4 квітня 2015 р.). – Миколаїв: ММІРЛ ВНЗ «Університет «Україна», 2015. – С. 101-104.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By