Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЕгупова, И.Н.-
dc.contributor.authorЄгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЄгупова, І.М.-
dc.contributor.authorYegupov, Y.-
dc.contributor.authorYegupova, I.-
dc.date.accessioned2015-11-10T13:01:06Z-
dc.date.available2015-11-10T13:01:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЕгупов Ю. А. Место показателей качества продукции в процессе обоснования исходного плана продаж / Ю. А. Егупов, И. Н. Егупова // Глобальні виклики розвитку обліку, економіки та фінансів національних підприємств. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Миколаїв, 3-4 квітня 2015 р.). – Миколаїв: ММІРЛ ВНЗ «Університет «Україна», 2015. – С. 101-104.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4064-
dc.description.abstractИсследовано место единичных и комплексных показателей качества продукции в процессе разработки исходного плана продаж. Определена функциональная роль данных показателей при формировании производственной программы, обоснованной рыночным спросом.ru_RU
dc.description.abstractДосліджено місце одиничних і комплексних показників якості продукції в процесі розробки вихідного плану продажів. Визначено функціональна роль даних показників при формуванні виробничої програми, обґрунтованої ринковим попитом.-
dc.description.abstractIt explores the place of single and complex indicators of product quality in the design of the original sales plan. Determine the functional role of these parameters in the formation of the production program, justified by market demand.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherММІРЛ ВНЗ «Університет «Україна»ru_RU
dc.subjectтактический планru_RU
dc.subjectплан продажru_RU
dc.subjectпроизводственная программаru_RU
dc.subjectпоказатели качестваru_RU
dc.subjectединичные показателиru_RU
dc.subjectкомплексные показателиru_RU
dc.subjectценаru_RU
dc.subjectассортиментru_RU
dc.subjectконкурентоспособность продукцииru_RU
dc.subjectтактичний планru_RU
dc.subjectплан продажівru_RU
dc.subjectвиробнича програмаru_RU
dc.subjectпоказники якостіru_RU
dc.subjectодиничні показникиru_RU
dc.subjectкомплексні показникиru_RU
dc.subjectцінаru_RU
dc.subjectасортиментru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїru_RU
dc.subjecttactical planru_RU
dc.subjectsales planru_RU
dc.subjectproduction programru_RU
dc.subjectquality indicatorsru_RU
dc.subjectindividual indicatorsru_RU
dc.subjectintegrated indicatorsru_RU
dc.subjectprice rangeru_RU
dc.subjectcompetitive productsru_RU
dc.titleМесто показателей качества продукции в процессе обоснования исходного плана продажru_RU
dc.title.alternativeМісце показників якості продукції в процесі обгрунтування вихідного плану продажівru_RU
dc.title.alternativePlace of performance of product quality in the process of justification of initial sales planru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.