Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомасюк, А.С.-
dc.date.accessioned2015-11-12T11:40:21Z-
dc.date.available2015-11-12T11:40:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4097-
dc.description.abstractМета дипломної роботи полягає в оцінка впливу інформаційної економіки на продуктову політику банку, аналіз впровадження віртуального спілкування, вдосконалення процесів розробки та впровадження нових банківських продуктів.ru_RU
dc.description.abstractЦель дипломной работы заключается в оценка влияния информационной экономики на продуктовую политику банка, анализ внедрения виртуального общения, совершенствования процессов разработки и внедрения новых банковских продуктов.-
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to assess the impact of information Economics on the Bank product policy, analysis of the introduction of virtual communication, process improvement development and implementation of new banking products.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвіртуальне спілкуванняru_RU
dc.subjectінформаційна економікаru_RU
dc.subjectпродуктова політика банкуru_RU
dc.subjectтехнології віртуального спілкуванняru_RU
dc.subjectінноваційна діяльністьru_RU
dc.subjectіноземний банкru_RU
dc.subjectчинники розвитку продуктової політикиru_RU
dc.subjectсучасне суспільствоru_RU
dc.subjectінтернет – банкru_RU
dc.subjectкредитна установаru_RU
dc.subjectвиртуальное общениеru_RU
dc.subjectинформационная экономикаru_RU
dc.subjectпродуктовая политика банкаru_RU
dc.subjectтехнологии виртуального общенияru_RU
dc.subjectинновационная деятельностьru_RU
dc.subjectиностранный банкru_RU
dc.subjectфакторы развития продуктовой политикиru_RU
dc.subjectсовременное обществоru_RU
dc.subjectинтернет – банкru_RU
dc.subjectкредитное учреждениеru_RU
dc.subjectvirtual communicationru_RU
dc.subjectinformation economicsru_RU
dc.subjectfood bank policyru_RU
dc.subjecttechnology virtual communicationru_RU
dc.subjectinnovation activityru_RU
dc.subjectforeign bankru_RU
dc.subjectfactors in development of product policiesru_RU
dc.subjectmodern societyru_RU
dc.subjectInternet bankingru_RU
dc.subjectcredit institutionru_RU
dc.titleВплив інформаційної економіки на продуктову політику банкуru_RU
dc.title.alternativeВлияние информационной экономики на продуктовую политику банкаru_RU
dc.title.alternativeThe impact of the economy on product policy of the bankru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ромасюк А.С. Влияние информационной экономики.pdf268,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.