Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4102
Назва: Стратегія підвищення конкурентоспроможності (на прикладі ДП МОУ «Одеський завод будівельних матеріалів»
Інші назви: Стратегия повышения конкурентоспособности (на примере ГП МОУ «Одесский завод строительных материалов»
The strategy of increasing competitiveness (on the example of SE MDU "Odessa factory of building materials"
Автори: Болдирева, О.С.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
підприємства
ринкові відносини
конкурентоспособность предприятия
предприятия
рыночные отношения
competitiveness of the enterprise
enterprise
the market relations
Короткий огляд (реферат): Об’єктом цього дослідження є конкурентоспроможність підприємства, яке як і інші підприємства країни в сучасних умовах, повинно вміти виробляти конкурентоспроможну продукцію і бути готовим до ефективної роботи в режимі ринкових відносин.
Объектом данного исследования является конкурентоспособность предприятия, как и другие предприятия страны в современных условиях, должно уметь производить конкурентоспособную продукцию и быть готовым к эффективной работе в режиме рыночных отношений.
The object of this study is the competitiveness of the company and of other enterprises of the country in modern conditions, must be able to produce competitive products and be able to operate efficiently in the real market relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4102
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Болдирева О.С. Стратегія підвищення.pdf223,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.