Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4102
Title: Стратегія підвищення конкурентоспроможності (на прикладі ДП МОУ «Одеський завод будівельних матеріалів»
Other Titles: Стратегия повышения конкурентоспособности (на примере ГП МОУ «Одесский завод строительных материалов»
The strategy of increasing competitiveness (on the example of SE MDU "Odessa factory of building materials"
Authors: Болдирева, О.С.
Issue Date: 2015
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
підприємства
ринкові відносини
конкурентоспособность предприятия
предприятия
рыночные отношения
competitiveness of the enterprise
enterprise
the market relations
Abstract: Об’єктом цього дослідження є конкурентоспроможність підприємства, яке як і інші підприємства країни в сучасних умовах, повинно вміти виробляти конкурентоспроможну продукцію і бути готовим до ефективної роботи в режимі ринкових відносин.
Объектом данного исследования является конкурентоспособность предприятия, как и другие предприятия страны в современных условиях, должно уметь производить конкурентоспособную продукцию и быть готовым к эффективной работе в режиме рыночных отношений.
The object of this study is the competitiveness of the company and of other enterprises of the country in modern conditions, must be able to produce competitive products and be able to operate efficiently in the real market relations.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4102
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Болдирева О.С. Стратегія підвищення.pdf223,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.