Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4120
Назва: Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникаций
Інші назви: Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій
Assessing the synergistic effect of using the integrated marketing communications
Автори: Литовченко, И.Л.
Шкурупская, И.А.
Литовченко, І.Л.
Шкурупська, І.О.
Litovchenko, I.
Shkurupskaya, I.
Бібліографічний опис: Литовченко И. Л. Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникаций / И. Л. Литовченко, И. А. Шкурупская // Экономика Украины. - 2015. - № 5. - С. 29-39.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: интегрированные маркетинговые коммуникации (ИМК)
синергетический эффект
кривые экономической эффективности ИМК
идентификационная модель
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)
криві ефективності ІМК
ідентифікаційна модель
integrated marketing communications (IMC)
efficiency curves IMC
the identification model.
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрены основные подходы к оценке синергетического эффекта, возникающего при использовании интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК) для продвижения различных товаров/услуг предприятиями. Авторами предлагается инструмент оценки данного эффекта с помощью идентификационной модели, которая функционально описывает нелинейную зависимость эффективности ИМК от доли затрат на них в маркетинговом бюджете предприятия. В соответствии с моделью, описаны кривые эффективности ИМК для разных типов предприятий (по ранее установленным кластерам).
У статті розглянуто основні підходи до оцінювання синергетичного ефекту, що виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) для просування різних товарів/послуг підприємствами. Авторами пропонується інструмент оцінки даного ефекту за допомогою ідентифікаційної моделі, що функціонально описує нелінійну залежність ефективності ІМК від частки витрат на ІМК у маркетинговому бюджеті підприємства. Відповідно до моделі, описані криві ефективності ІМК для різних типів підприємств (за попередньо встановленими кластерами).
In the article the main approaches to assessing the synergistic effect of using the integrated marketing communications (IMC) for the promotion companies' products/services are considered. The authors propose a tool for assessing this effect with the IMC identification model describing by the nonlinear functional dependence of the efficiency of the IMC from IMC’s share costs in the marketing budget of the company. According to it, the IMC efficiency curves are described for different types of companies (by previously installed clusters).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4120
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.