Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, И.Л.-
dc.contributor.authorШкурупская, И.А.-
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.contributor.authorШкурупська, І.О.-
dc.contributor.authorLitovchenko, I.-
dc.contributor.authorShkurupskaya, I.-
dc.date.accessioned2015-11-16T07:57:42Z-
dc.date.available2015-11-16T07:57:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛитовченко И. Л. Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникаций / И. Л. Литовченко, И. А. Шкурупская // Экономика Украины. - 2015. - № 5. - С. 29-39.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4120-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные подходы к оценке синергетического эффекта, возникающего при использовании интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК) для продвижения различных товаров/услуг предприятиями. Авторами предлагается инструмент оценки данного эффекта с помощью идентификационной модели, которая функционально описывает нелинейную зависимость эффективности ИМК от доли затрат на них в маркетинговом бюджете предприятия. В соответствии с моделью, описаны кривые эффективности ИМК для разных типов предприятий (по ранее установленным кластерам).ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до оцінювання синергетичного ефекту, що виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) для просування різних товарів/послуг підприємствами. Авторами пропонується інструмент оцінки даного ефекту за допомогою ідентифікаційної моделі, що функціонально описує нелінійну залежність ефективності ІМК від частки витрат на ІМК у маркетинговому бюджеті підприємства. Відповідно до моделі, описані криві ефективності ІМК для різних типів підприємств (за попередньо встановленими кластерами).-
dc.description.abstractIn the article the main approaches to assessing the synergistic effect of using the integrated marketing communications (IMC) for the promotion companies' products/services are considered. The authors propose a tool for assessing this effect with the IMC identification model describing by the nonlinear functional dependence of the efficiency of the IMC from IMC’s share costs in the marketing budget of the company. According to it, the IMC efficiency curves are described for different types of companies (by previously installed clusters).-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectинтегрированные маркетинговые коммуникации (ИМК)ru_RU
dc.subjectсинергетический эффектru_RU
dc.subjectкривые экономической эффективности ИМКru_RU
dc.subjectидентификационная модельru_RU
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікації (ІМК)ru_RU
dc.subjectкриві ефективності ІМКru_RU
dc.subjectідентифікаційна модельru_RU
dc.subjectintegrated marketing communications (IMC)ru_RU
dc.subjectefficiency curves IMCru_RU
dc.subjectthe identification model.ru_RU
dc.titleОценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникацийru_RU
dc.title.alternativeОцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікаційru_RU
dc.title.alternativeAssessing the synergistic effect of using the integrated marketing communicationsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.