Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4123
Назва: Розробка інтегрованих маркетингових комунікацій
Інші назви: Разработка интегрированных маркетинговых коммуникаций
Development of integrated marketing communications
Автори: Шкурупська, І.О.
Шкурупская, И.А.
Shkurupskaya, I.
Бібліографічний опис: Розробка інтегрованих маркетингових комунікацій/ І. О. Шкурупська // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць ; Одеський нацiональний економiчний унiверситет. – Одеса, 2015. - №1.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)
програма ІМК
бюджет ІМК
интегрированные маркетинговые коммуникации (ИМК)
программа ИМК
бюджет ИМК
integrated marketing communications (IMC)
a program of IMC
IMC budget
Короткий огляд (реферат): У статті розроблено основні положення науково-методичного підходу до формування програми інтегрованих маркетингових комунікацій щодо просування різних товарів / послуг підприємствами. Розробка програми ІМК передбачає послідовність з 12 етапів дій, специфіка яких визначається особливостями господарської діяльності підприємства. Для обґрунтування вибору методу розробки програми ІМК підприємств запропонована матриця відповідності типу суб'єкта ринку характером програми ІМК за рівнем ефективності. Залежно від терміну реалізації програми ІМК розділені на три види: короткострокова, середньострокова і довгострокова. Обґрунтований вибір відповідних інструментів і каналів маркетингових комунікацій в залежності від залученості споживача стосовно характеристикам товару, а також самих інструментів і каналів просування.
В статье разработаны основные положения научно-методического подхода к формированию программы интегрированных маркетинговых коммуникаций для продвижения различных товаров/услуг предприятиями. Разработка программы ИМК предусматривает последовательность из 12 этапов действий, специфика которых определяется особенностями хозяйственной деятельности предприятия. Для обоснования выбора метода разработки программы ИМК предприятий предложена матрица соответствия типа субъекта рынка характеру программы ИМК по уровню эффективности. В зависимости от срока реализации программы ИМК разделены на три вида: краткосрочная, среднесрочная и долгосрочная. Обоснован выбор подходящих инструментов и каналов маркетинговых коммуникаций в зависимости от вовлеченности потребителя по отношению к характеристикам товара, а также самих инструментов и каналов продвижения.
The article elaborated the basic provisions of the scientific and methodical approach to the formation of integrated marketing communications program for the promotion of various products / services companies. Formation of IMC program provides a sequence of 12 stages of action, specificity is determined by the characteristics of business enterprise. To justify the choice of the method of program development IMC enterprises offered matrix corresponds to the type of a market nature of the IMC program in terms of efficiency. Depending on the duration of the program IMC divided into three types: short, medium and long term. The choice of suitable tools and channels of marketing communications depends on the involvement of consumers in relation to the characteristics of the goods, as well as the tools themselves and promotion channels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4123
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 56
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка інтегрованих маркетингових комунікацій.pdf193,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.