Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4124
Назва: Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудования
Інші назви: Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнання
Integrated marketing communications of enterprises on the solar energy conversion equipment market
Автори: Литовченко, И.Л.
Шкурупская, И.А.
Литовченко, І.Л.
Шкурупська, І.О.
Litovchenko, I.
Shkurupskaya, I.
Бібліографічний опис: Литовченко И. Л. Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудования: монография / И. Л. Литовченко, И. А. Шкурупская. – Киев: Наукова думка, 2015. – 212 с.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Наукова думка
Ключові слова: интегрированные маркетинговые коммуникации
рынок гелиоэнергетического оборудования
кластерный анализ
рентабельность маркетинговых коммуникаций
інтегровані маркетингові комунікації
ринок геліоенергетичного обладнання
кластерний аналіз
рентабельність маркетингових комунікацій
integrated marketing communications
market of the solar energy conversion equipment
cluster analysis
profitability of marketing communications
Короткий огляд (реферат): Монография посвящена обоснованию научно-методических положений формирования интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК) на предприятиях рынка гелиоэнергетического оборудования. Рассмотрены современные теоретические направления и научные школы в проблематике коммуникаций на промышленных рынках инновационных товаров. Автором проведено маркетинговое исследование рынка инновационного товара в Украине - гелиоэнергетического оборудования, которое позволило определить типы предприятий, существующих на рынке данного товара. Выявлены тенденции развития мирового и украинского рынка гелиотехники. Структуризация предложения данного рынка основана на подходах Data Mining и проведена с помощью кластерного анализа, в частности алгоритма самоорганизующихся карт Кохонена. Определены основные сегменты спроса, выявлены мотивы для приобретения гелиоустановки. Предложены основные положения научно-методического подхода к формированию программы интегрированных маркетинговых коммуникаций для продвижения гелиотехники предприятиями украинского рынка. Для научных сотрудников, преподавателей, студентов высших учебных заведений экономических специальностей, руководителей предприятий и сотрудников отделов маркетинга.
Монографія присвячена обгрунтуванню науково-методичних положень формування інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) на підприємствах ринку геліоенергетичного обладнання. Розглянуто сучасні теоретичні напрями і наукові школи в проблематиці комунікацій на промислових ринках інноваційних товарів. Автором проведено маркетингове дослідження ринку інноваційного товару в Україну - геліоенергетичного обладнання, яке дозволило визначити типи підприємств, що існують на ринку даного товару. Виявлено тенденції розвитку світового та українського ринку гелиотехники. Структуризація пропозиції даного ринку заснована на підходах Data Mining і проведена за допомогою кластерного аналізу, зокрема алгоритму самоорганізованих карт Кохонена. Визначено основні сегменти попиту, виявлені мотиви для придбання геліоустановки. Запропоновано основні положення науково-методичного підходу до формування програми інтегрованих маркетингових комунікацій для просування гелиотехники підприємствами українського ринку. Для наукових співробітників, викладачів, студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, керівників підприємств і співробітників відділів маркетингу.
The monograph is devoted to the justification of scientific and methodological provisions of formation of the integrated marketing communications (IMC) at the enterprises of the market of solar power equipment. The modern theoretical directions and scientific schools in the problems of communication in industrial markets innovative products are reviewed. The author conducted market research of innovative products in Ukraine - solar power equipment. It makes possible to determine the types of companies existing in the market of the product, tendencies of development of Ukrainian and world market of solar technology. Structuring deals in this market based on the approaches of Data Mining and executed with the help of cluster analysis, in particular the algorithm of the Kohonen self-organizing maps. The main segments of demand, identified reasons for the acquisition of solar are determed. The basic provisions of the scientific and methodical approach to the formation of integrated marketing communications program for the promotion of solar technology companies of the Ukrainian market are offered. For researchers, teachers, university students of economics, business leaders and marketing staff.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4124
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.