Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4127
Назва: Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисунках
Інші назви: Маркетинг промислового підприємства в схемах і малюнках
Marketing industrial enterprise in the diagrams and drawings
Автори: Оснач, О.Ф.
Оснач, О.Ф.
Osnach, O.
Бібліографічний опис: Оснач О. Ф. Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисунках: учебное пособие / О.Ф. Оснач. - Одесса: ФЛП Бондаренко М.А., 2015. - 308 с.
Дата публікації: 2015
Видавництво: ФЛП Бондаренко М.А.
Ключові слова: маркетинг промышленного предприятия
товары производственно-технического назначения
стратегии промышленного маркетинга
маркетинговые исследования
сегментация рынка
емкость рынка
конкурентоспособность предприятия
товарная политика
методы ценообразования
каналы распределения
эффективность маркетинговой деятельности
маркетинг промислового підприємства
товари виробничо-технічного призначення
стратегії промислового маркетингу
маркетингові дослідження
сегментація ринку
місткість ринку
конкурентоспроможність підприємства
товарна політика
методи ціноутворення
канали розподілу
ефективність маркетингової діяльності
marketing industrial enterprise
products for industrial purposes
industrial marketing strategies
market research
market segmentation
market capacity
the company's competitiveness
product policy
pricing policy
distribution channels
the effectiveness of marketing activities
Короткий огляд (реферат): В учебном пособии рассматриваются сущность, задания, концепции и особенностей маркетинга промышленных предприятий. Особенное внимание уделяется исследованию рынка промышленных товаров, изложена их классификация, приводятся основные отличия между рынками товаров промышленного и потребительского назначения. Определяется влияние факторов конъюнктуры рынка на осуществление маркетинговой деятельности предприятий. Предлагаются подходы к формированию товарной политики предприятия, выбора соответствующих методов относительно определения оптимальных каналов распределения. Теоретические положения дополнены статистическими данными, графиками, рисунками, что содействует более эффективному пониманию основных положений промышленного маркетинга. Учебное пособие подготовлено для иностранных студентов, преподавателей, ученых и специалистов, которые занимаются маркетинговой деятельностью на промышленных рынках.
У навчальному посібнику розглядаються сутність, завдання, концепції та особливостей маркетингу промислових підприємств. Особлива увага приділяється дослідженню ринку промислових товарів, викладена їх класифікація, наводяться основні відмінності між ринками товарів промислового і споживчого призначення. Визначається вплив факторів кон'юнктури ринку на здійснення маркетингової діяльності підприємств. Пропонуються підходи до формування товарної політики підприємства, вибору відповідних методів щодо визначення оптимальних каналів розподілу. Теоретичні положення доповнені статистичними даними, графіками, малюнками, що сприяє більш ефективному розумінню основних положень промислового маркетингу. Навчальний посібник підготовлено для іноземних студентів, викладачів, науковців та фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю на промислових ринках.
The tutorial discusses the nature, tasks, concepts and features of the marketing industry. Particular attention is paid to research of the market of industrial goods, set out their classification, are the main differences between the markets for industrial goods and consumer goods. Determined factors influence market conditions for the implementation of the marketing activities of enterprises. The approaches to the formation of commercial policy of the company, the choice of appropriate methods concerning the determination of the optimal distribution channels. Theoretical provisions are supplemented by statistical data, graphs, drawings, which contributes to better understanding of the main provisions of industrial marketing. Manual prepared for foreign students, teachers, scientists and professionals who are engaged in marketing activities in industrial markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4127
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисунках.pdf2,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.