Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОснач, О.Ф.-
dc.contributor.authorОснач, О.Ф.-
dc.contributor.authorOsnach, O.-
dc.date.accessioned2015-11-17T08:35:12Z-
dc.date.available2015-11-17T08:35:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОснач О. Ф. Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисунках: учебное пособие / О.Ф. Оснач. - Одесса: ФЛП Бондаренко М.А., 2015. - 308 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4127-
dc.description.abstractВ учебном пособии рассматриваются сущность, задания, концепции и особенностей маркетинга промышленных предприятий. Особенное внимание уделяется исследованию рынка промышленных товаров, изложена их классификация, приводятся основные отличия между рынками товаров промышленного и потребительского назначения. Определяется влияние факторов конъюнктуры рынка на осуществление маркетинговой деятельности предприятий. Предлагаются подходы к формированию товарной политики предприятия, выбора соответствующих методов относительно определения оптимальных каналов распределения. Теоретические положения дополнены статистическими данными, графиками, рисунками, что содействует более эффективному пониманию основных положений промышленного маркетинга. Учебное пособие подготовлено для иностранных студентов, преподавателей, ученых и специалистов, которые занимаются маркетинговой деятельностью на промышленных рынках.ru_RU
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглядаються сутність, завдання, концепції та особливостей маркетингу промислових підприємств. Особлива увага приділяється дослідженню ринку промислових товарів, викладена їх класифікація, наводяться основні відмінності між ринками товарів промислового і споживчого призначення. Визначається вплив факторів кон'юнктури ринку на здійснення маркетингової діяльності підприємств. Пропонуються підходи до формування товарної політики підприємства, вибору відповідних методів щодо визначення оптимальних каналів розподілу. Теоретичні положення доповнені статистичними даними, графіками, малюнками, що сприяє більш ефективному розумінню основних положень промислового маркетингу. Навчальний посібник підготовлено для іноземних студентів, викладачів, науковців та фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю на промислових ринках.-
dc.description.abstractThe tutorial discusses the nature, tasks, concepts and features of the marketing industry. Particular attention is paid to research of the market of industrial goods, set out their classification, are the main differences between the markets for industrial goods and consumer goods. Determined factors influence market conditions for the implementation of the marketing activities of enterprises. The approaches to the formation of commercial policy of the company, the choice of appropriate methods concerning the determination of the optimal distribution channels. Theoretical provisions are supplemented by statistical data, graphs, drawings, which contributes to better understanding of the main provisions of industrial marketing. Manual prepared for foreign students, teachers, scientists and professionals who are engaged in marketing activities in industrial markets.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherФЛП Бондаренко М.А.ru_RU
dc.subjectмаркетинг промышленного предприятияru_RU
dc.subjectтовары производственно-технического назначенияru_RU
dc.subjectстратегии промышленного маркетингаru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectсегментация рынкаru_RU
dc.subjectемкость рынкаru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.subjectтоварная политикаru_RU
dc.subjectметоды ценообразованияru_RU
dc.subjectканалы распределенияru_RU
dc.subjectэффективность маркетинговой деятельностиru_RU
dc.subjectмаркетинг промислового підприємстваru_RU
dc.subjectтовари виробничо-технічного призначенняru_RU
dc.subjectстратегії промислового маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectсегментація ринкуru_RU
dc.subjectмісткість ринкуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectметоди ціноутворенняru_RU
dc.subjectканали розподілуru_RU
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectmarketing industrial enterpriseru_RU
dc.subjectproducts for industrial purposesru_RU
dc.subjectindustrial marketing strategiesru_RU
dc.subjectmarket researchru_RU
dc.subjectmarket segmentationru_RU
dc.subjectmarket capacityru_RU
dc.subjectthe company's competitivenessru_RU
dc.subjectproduct policyru_RU
dc.subjectpricing policyru_RU
dc.subjectdistribution channelsru_RU
dc.subjectthe effectiveness of marketing activitiesru_RU
dc.titleМаркетинг промышленного предприятия в схемах и рисункахru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг промислового підприємства в схемах і малюнкахru_RU
dc.title.alternativeMarketing industrial enterprise in the diagrams and drawingsru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисунках.pdf2,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.