Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4147
Title: Модель для підтримки прийняття рішень туристичної фірми в умовах кризи
Other Titles: Модель для поддержки принятия решений туристической фирмы в условиях кризиса
Model for decision support travel company in crisis
Authors: Гаєнко, А.О.
Issue Date: 2015
Keywords: туристичні фірми
туристические фирмы
travel agencies
Abstract: Метою та завданнями даної роботи є розробка рекомендацій щодо прийняття рішень туристичною фірмою в кризових умовах задля збереження долі ринку.
Целью и задачами данной работы является разработка рекомендаций по принятию решений туристической фирмой в кризисных условиях для сохранения доли рынка.
The purpose and objectives of this work is to develop recommendations for the adoption of making travel company in crisis conditions to preserve market share.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4147
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаєнко А.О. Модель для підтримки.pdf417,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.