Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4147
Назва: Модель для підтримки прийняття рішень туристичної фірми в умовах кризи
Інші назви: Модель для поддержки принятия решений туристической фирмы в условиях кризиса
Model for decision support travel company in crisis
Автори: Гаєнко, А.О.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: туристичні фірми
туристические фирмы
travel agencies
Короткий огляд (реферат): Метою та завданнями даної роботи є розробка рекомендацій щодо прийняття рішень туристичною фірмою в кризових умовах задля збереження долі ринку.
Целью и задачами данной работы является разработка рекомендаций по принятию решений туристической фирмой в кризисных условиях для сохранения доли рынка.
The purpose and objectives of this work is to develop recommendations for the adoption of making travel company in crisis conditions to preserve market share.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4147
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаєнко А.О. Модель для підтримки.pdf417,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.