Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаєнко, А.О.-
dc.date.accessioned2015-11-23T09:59:21Z-
dc.date.available2015-11-23T09:59:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4147-
dc.description.abstractМетою та завданнями даної роботи є розробка рекомендацій щодо прийняття рішень туристичною фірмою в кризових умовах задля збереження долі ринку.ru_RU
dc.description.abstractЦелью и задачами данной работы является разработка рекомендаций по принятию решений туристической фирмой в кризисных условиях для сохранения доли рынка.-
dc.description.abstractThe purpose and objectives of this work is to develop recommendations for the adoption of making travel company in crisis conditions to preserve market share.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуристичні фірмиru_RU
dc.subjectтуристические фирмыru_RU
dc.subjecttravel agenciesru_RU
dc.titleМодель для підтримки прийняття рішень туристичної фірми в умовах кризиru_RU
dc.title.alternativeМодель для поддержки принятия решений туристической фирмы в условиях кризисаru_RU
dc.title.alternativeModel for decision support travel company in crisisru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаєнко А.О. Модель для підтримки.pdf417,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.