Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахмудова, Х.Д.-
dc.date.accessioned2015-11-23T10:23:00Z-
dc.date.available2015-11-23T10:23:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4149-
dc.description.abstractУ роботі досліджуються теоретичні основи ефективності операційної діяльності підприємств на ринку туристичних послуг. Аналізується стан фінансово-господарської діяльності ТОВ «Селезньов Тур» за 2012-2014 роки. Обґрунтовуються пропозиції із впровадження трьох нових подієвих турів: відвідування Одеського міжнародного кінофестивалю, фестивалю цвітіння сакури у м. Ужгород та фестивалю повітряних куль у м. Кам’янець Подільський. За результатами дослідження підрахована економічна доцільність впровадження вказаних продуктових інновацій, проаналізовано структуру та обсяг необхідних витрат, за допомогою CVP-аналізу визначено критичні обсяги реалізації нових турів при різних варіантах співвідношення попиту на вказані подієві тури. Наведені результати аналізу й рекомендації з розширення асортименту туристичних продуктів можуть застосовуватися вітчизняними туристичними підприємствами, що на нашу думку, обумовлює практичну цінність роботи.ru_RU
dc.description.abstractВ работе исследуются теоретические основы эффективности операционной деятельности предприятий на рынке туристических услуг. Анализируется состояние финансово-хозяйственной деятельности ООО «Селезнев Тур» за 2012-2014 годы. Обосновываются предложения по внедрению трех новых событийных туров: посещение Одесского международного кинофестиваля, фестиваля цветения сакуры в г.. Ужгород и фестиваля воздушных шаров в г.. Каменец-Подольский. По результатам исследования подсчитана экономическая целесообразность внедрения указанных продуктовых инноваций, проанализирована структура и объем необходимых расходов, с помощью CVP-анализа определены критические объемы реализации новых туров при различных вариантах соотношение спроса на указанные событийные туры. Приведенные результаты анализа и рекомендации по расширению ассортимента туристических продуктов могут применяться отечественными туристическими предприятиями, по нашему мнению, обусловливает практическую ценность работы.-
dc.description.abstractWe study the theoretical basis of the operational efficiency of enterprises in the travel market. Analyzes the state of the financial and economic activity of LLC "Seleznev Tour" for 2012-2014. The offers on the introduction of three new event-related tours: a visit to the Odessa International Film Festival, Cherry Blossom Festival in g .. Uzhgorod and Balloon Festival in the g .. Kamenetz-Podolsk. The study calculated the economic feasibility of these product innovations, analyzed the structure and volume of the necessary expenses by CVP-analysis, the critical volume of realization of new tours in different variants of the ratio of demand for these event-related tours. The results of analysis and recommendations on the expansion of the range of tourism products can be used by domestic tourism enterprises, in our opinion, makes the practical value of the work.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectподієвий туризмru_RU
dc.subjectефективність господарської діяльностіru_RU
dc.subjectрентабельністьru_RU
dc.subjectкалькулювання витратru_RU
dc.subjectточка беззбитковостіru_RU
dc.subjectпостійні та змінні витратиru_RU
dc.subjectCVP-аналізru_RU
dc.subjectсобытийный туризмru_RU
dc.subjectэффективность хозяйственной деятельностиru_RU
dc.subjectрентабельностьru_RU
dc.subjectкалькулирования затратru_RU
dc.subjectточка безубыточностиru_RU
dc.subjectпостоянные и переменные издержкиru_RU
dc.subjectCVP-анализru_RU
dc.subjectevent tourismru_RU
dc.subjectbusiness efficiencyru_RU
dc.subjectprofitabilityru_RU
dc.subjectcost calculationru_RU
dc.subjectbreak-even pointru_RU
dc.subjectfixed and variable costsru_RU
dc.subjectCVP-analysisru_RU
dc.titleШляхи підвищення ефективності господарської діяльності туристичних підприємствru_RU
dc.title.alternativeПути повышения эффективности хозяйственной деятельности туристических предприятийru_RU
dc.title.alternativeWays to improve the efficiency of economic activities of tourism enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Махмудова Х.Д. Напрями підвищення ефективності.pdf332,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.