Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4157
Назва: Статистичне дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів в Україні
Інші назви: Статистическое исследование рынка потребительских товаров в Украине
Statistical research of the consumer market in Ukraine
Автори: Дутко, М.Є.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: споживчі товари
Україна
кон'юнктурні ринки
потребительские товары
Украина
конъюнктурные рынки
consumer goods
Ukraine
opportunistic markets
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є дослідження показників кон’юнктури ринку споживчих товарів в Україні.
Целью дипломной работы является исследование показателей рынка потребительских товаров в Украине.
The aim of the thesis is to study the performance of the consumer goods in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4157
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дутко М.Є. Статистичне дослідження.pdf256,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.