Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4162
Назва: Товарна політика підприємства «ІнтерХім» на ринку фармацевтичних товарів
Інші назви: Товарная политика предприятия «ИнтерХим» на рынке фармацевтических товаров
Trade policy enterprise "InterHim" in the market of pharmaceutical products
Автори: Балашова, М.Д.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: товарна політика
підприємство
ринок
фармацевтичні товари
товарная политика
предприятие
рынок
фармацевтические товары
product policy
the enterprise market
pharmaceutical products
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи являє собою дослідження та пошук шляхів оптимізації маркетингової товарної політики на ТДВ «ІнтерХім».
Цель дипломной работы представляет собой исследование и поиск путей оптимизации маркетинговой товарной политики на ОДО «ИнтерХим».
The aim of the thesis is a study and search for ways to optimize marketing commodity policy on ODL "InterHim."
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4162
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балашова М.Д. Товарна політика.pdf106,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.