Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4164
Title: Маркетингова діяльність типографії «Апрель»
Other Titles: Маркетинговая деятельность типографии «Апрель»
Marketing activity of the printing house "April"
Authors: Бондаренко, А.М.
Issue Date: 2015
Keywords: маркетингова діяльність
типографії
маркетинговая деятельность
типографии
marketing activities
printing
Abstract: Мета дослідження - на підставі теоретичних досліджень проблеми маркетингової діяльності, аналізу її стану в типографії «Апрель», знайти можливі конкретні шляхи її вдосконалення.
Цель исследования - на основании теоретических исследований проблемы маркетинговой деятельности, анализа ее состояния в типографии «Апрель», найти возможные конкретные пути ее совершенствования.
The purpose of the study - based on theoretical studies of the problem of marketing activities, the analysis of its condition in the printing house "April", to find possible concrete ways to improve it.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4164
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондаренко А.М. Маркетигова діяльність.pdf101,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.