Маркетингові дослідження іміджу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою дипломної роботи є обґрунтування необхідності формування та аналіз можливостей підвищення іміджу вищого навчального закладу на основі дослідження діяльності Одеського національного економічного університету, а також розроблення рекомендацій щодо можливих шляхів досягнення цієї мети.
Целью работы является обоснование необходимости формирования и анализ возможностей повышения имиджа высшего учебного заведения на основе исследования деятельности Одесского национального экономического университета, а также разработка рекомендаций относительно возможных путей достижения этой цели.
The aim is the rationale for the formation and analysis of opportunities to improve the image of higher education based on the study of Odessa National Economic University, as well as to develop recommendations on possible ways to achieve this goal.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються